Jump to content
IGNORED

A Few Good Men.


Blue
 Share

Recommended Posts

Apologies to Metalligator, there. Kept trying to get you back in between games but it all went a bit wrong.

I'm still amazed my leap from the rooftops to knife that camper in the alleyway actually worked. I saw a dot and the radar and thought "Fuck it!"

Link to comment
Share on other sites

When the six of you joined our random lobby last night I was pleasantly surprised!

I'm still amazed my leap from the rooftops to knife that camper in the alleyway actually worked. I saw a dot and the radar and thought "Fuck it!"

I was amazed when I saw that on the killcam - proper commando style.

Luckily for you all I was playing shit last night, otherwise it would have been a different story :(

Seriously though, I enjoyed those games. It was a shame the guys on my team weren't really speaking, so I spent most of the time in chat with my mate. VerminScum and Boozy (damn your heartbeat monitor) were kicking ass and taking names, and I got shanked on some stairs by a shield-toting dude (either wiener or Vulgar Monkey). Still, I enjoyed running around knifing half your team at the start of Skidrow ;)

If you see me online and need extra numbers, just pop me an invite.

Link to comment
Share on other sites

Apologies to Metalligator, there. Kept trying to get you back in between games but it all went a bit wrong.

I'm still amazed my leap from the rooftops to knife that camper in the alleyway actually worked. I saw a dot and the radar and thought "Fuck it!"

Haha! yeah, that was a wicked replay. That guy didn't know what had hit him!

I don't know if it'd detract from our clan games too much but the MW2 league seems to be picking up some pace over here: League

With the number of people we have signed up we could get at least a couple of teams involved I reckon.

Link to comment
Share on other sites

Aye, I just need a few more TAR21 kills with FMJ and I'll have my mastery for 10,000 xp.

Also, good news: found my mic!

I had an idea of where it was for a while but, err... never got around to looking. Lazy bastard. :)

edit:

False alarm - it would appear the bloody thing doesn't work. Only time my icon lights up is if I tap it or flick the mute switch. Can hear just fine though. Wankered wiring perhaps?

Link to comment
Share on other sites

Ill be on at 8/9 again tonight. If there's room for two me and my mate Sokaar will be up for a few games.

You didn't show. :angry:

I might be on if I can tear myself away from DJ Hero for a while. Probably after about 10, though.

You didn't show. :angry:

:D Just me, Shaky and Wiener and we got our asses kicked, sometimes due to major lag and sometimes due to not having a whole team there and having shitty randoms with no mics or sense. I went from 1.16 to 1.13 k/d :(

Link to comment
Share on other sites

My copy of Mass Effect just turned up, but if you lot are up for a game send me an invite and I'll try to squeeze some game time in.

Also, when I join could someone be so kind as to let me know if they can hear me shouting down my peice-o-shit mic?

If not, I guess I'm off comms for the duration. Pfft.

Link to comment
Share on other sites

You didn't show. :angry:

Sorry. Something came up, and I didn't get a chance to give a heads up.

Anyway, I'll be on at 8. I'll just stream the United game on the laptop, as long as my connection doesn't suffer.

Is anyone else getting on?

Link to comment
Share on other sites

Ugh, I couldn't enjoy myself with this tonight. I got killed instantly after spawning by a sniper, a predator, a stealth bomber and then another predator within a matter of seconds. Plus the fact none of the enemy seemed to want to die from the bullets I was pumping into them.

It's a funny game. Some nights it just seems a bit 'off' somehow, though it's probably just me being shit.

Link to comment
Share on other sites

Ugh, I couldn't enjoy myself with this tonight. I got killed instantly after spawning by a sniper, a predator, a stealth bomber and then another predator within a matter of seconds. Plus the fact none of the enemy seemed to want to die from the bullets I was pumping into them.

It's a funny game. Some nights it just seems a bit 'off' somehow, though it's probably just me being shit.

Exactly this.

Link to comment
Share on other sites

I'm not sure what was up. With the exception of one really good game I had, and a couple of OK ones, I took an absolute beating. We won what, 2/3 games out of almost 10?

Link to comment
Share on other sites

It was pretty crappy. You kinda sense when you're getting beaten by the better team (which happened a couple of times) but you also sense when something isn't quite right and you just don't get kills you should be. Sometimes it really feels like your bullets are nerfed. I came back on later and managed to get back on track. Drives you nuts this game sometimes.

Link to comment
Share on other sites

Yeah, while there were a few games that suffered from what seemed like issues relating to lag, there were also a few games where we were simply outplayed by a better team.

Who's on tonight? I'll be able to play from as early as about 4 to be honest. I'll likely be on until past midnight. Are most of you getting on around 8?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Use of this website is subject to our Privacy Policy, Terms of Use, and Guidelines.